Történetünk középpontjában az északi mitológia legellentmondásosabb alakja, Loki áll. Loki szülei óriások voltak, viszont már a teremtés idején Odin, az ász főisten vérszerződött testvére lett. Pont annyi csodálatosan hősies történet fűződik a nevéhez, mint amennyi bajt kevert. Óriás mivoltáról azonban mélyen hallgatnak a legendák. A résztvevők Loki szerepébe bújva a hovatartozás és a vágyak között feszülő ellentétről, a felsőbb hatalmak közé jutás nehézségeiről és következményeiről gondolkodhatnak velünk a közös játék során. Bemutató: 2019. szeptember 12....
koprodukció az InSite Dramaval és a The Gap Arts Projecttel Laci bácsi és Bence egy titokzatos csomaggal állít be az iskolába. Vajon mi lehet benne? Még Bence sem tudja, és rettentő kíváncsi rá. Ám hiába kukkant bele, a csomag valódi történetét csak Laci bácsi ismeri. De ő sem igazán érti, mindez mit jelent. A résztvevő osztállyal közösen próbálják kibogozni az összegubancolódott szálakat, és egy kislány különös világa terem a szemük előtt. Talán segíthetnek Laci bácsinak, hogy felfedezze ezt a világot. Az előadás során azt vizsgáljuk, hogyan lehet kézzelfoghatóvá, és ezáltal kezelhetőbbé tenni a lelki folyamatokat, emberi krízishelyzeteket....
A foglalkozás a hatalom kérdéskörét vizsgálja. Andersen A császár új ruhája című meséjét használtuk alapul munkánkhoz, melyben a másfél évtized alatt kialakult hagyományok mellett új drámás és színházi formákkal is kísérletezünk. Történetünk ott kezdődik, ahol a mese véget ér: a börtönbe vetett, igazmondó fiú és társai útját követjük az öltözőszoba felé, ahol a császár hatalma romjain magából kikelve dühöng. Az előadás a 2007-es Gyermekszínházi Szemlén elnyerte a Fővárosi Önkormányzat különdíját. Az előadásból készült film különdíjban részesült az 58. Országos Függetlenfilm Fesztiválon....
Mátyás király álruhás országjárásaiból indul ki. A hátszegi báró híre eljut Budára is, így a fiatal Mátyás útra kel, hogy meggyőződjön arról, hogy igazak-e a hátszegi báró igazságtalanságairól szóló hírek. Útja során találkozik a Hátszegről elszökött gyerekekkel, akik beszámolnak arról, hogy olyan törvényeket hozott a báró, amelyek a gyerekek szabadságát korlátozzák, ezért a szülők tudtával  elmenekülnek a faluból. Mikor a gyerekek magukra maradnak, akkor döntenek arról, hogy hogyan folytassák tovább az életüket. A színházi játékban a résztvevők a hátszegi gyerekek bőrébe bújhatnak. A rengeteg kaland során gyors döntéseket hoznak, együttműködnek, együtt gondolkodnak, közösen alkotnak, és végül lehetőségük van Hátszegi báróval kapcsolatban...
Tantermi színházi előadás A RÉV Színházi Nevelési Társulat (Győr), az FAQ Társulat és a Kerekasztal Színházi Nevelési Központ koprodukciójában a résztvevők, egy osztályközösséget játszanak. Az osztályba új fiú érkezik,Döme, aki gyermekotthonban nevelkedik, és azt állítja magáról, hogy tündér. A körülbelül kilencven perces előadásban Döme küldetése teljesítéséhez igyekszik megnyerni a résztvevő gyerekeket segítőtársnak. Hogy csatlakoznak-e hozzá a résztvevők, hisznek-e a képzeletükben, az csakis rajtuk áll… A Mezsgyében az a hihetetlen, ahogy a nézői elvárásokkal több szinten játszik. A RÉV Színházi és Nevelési Társulat, a Fejlesztés Alatt Q és a Kerekasztal Színházi Nevelési Központ kisiskolásoknak szóló darabja felnőtt és gyermek nézőt egyaránt lebilincsel....
Egy város valamikor a jövőben. Szellemváros. Az utcák néptelenek. Csupán egy kutya és egy lámpaoszlop emlékeztet a valamikori civilizációra. Nincsenek újságok. Nincs TV. Az emberek nem tudják, mit gondoljanak. Küzdelem az élhető jövőért, a képzelet erejéért, ami képes megváltoztatni az életünket… Az előadás célcsoportja az a korosztály (10-13 évesek), mely a felnőtté válás azon szakaszában van, amikor a Ki vagyok én, és ki akarok lenni? kérdése válik központivá. Edward Bond sajátosan sűrű és széles összefüggés-rendszert megnyitó darabja kapcsán a résztvevőkkel közösen keressük a válaszokat. “Nem akarok olyan népmesét vagy tündérmesét, ami úgy magyarázza meg az életet, hogy leegyszerűsíti. A fiatalok nem...