az FAQ, a Kerekasztal és a MANNA koprodukciójában készült tantermi előadás Törless a nyári szünet után visszatér a fiúintézetbe, ahol tanulóéveit tölti. A fiú szenved a magánytól, és rengeteg kérdés gomolyog benne saját magával és a világgal kapcsolatban. Két barátra tesz szert, akik különféle kísérleteik céltáblájául egy harmadik fiút, a kiszolgáltatott helyzetbe lévő Basinit szemelik ki. Éjjelente az intézet padlásának egy eldugott helyiségébe vonulnak, és odáig feszítik a kísérletezést, hogy Basini élete veszélybe kerül. Törless dilemmái, kérdései szinte narrálják a történetet, amelyben a tanárokkal való kommunikációs szakadék ugyanúgy felszínre kerül, mint a szülőktől való elszakadás problémái. Robert Musil klasszikussá vált regényét Kemény...
Az előadással hidat szeretnénk képezni a fiatalok és az idősek között. Fontosnak tarjuk, hogy a generációs ütközésekkel foglalkozzunk, és hogy a résztvevőkkel együtt gondolkozzunk azon, vajon az öregeknek mi dolguk a fiatalokkal, és fordítva. "Nekem is ilyen a nagymamám, de a szüleim teljesen kihagynak ezekből a problémákból, ami jó is, meg rossz is. Főleg, hogy egyszer talán ők is ilyenek lesznek, és akkor mi lesz...?" (17 éves diák, résztvevő)...
A vitaszínház egy interaktív színházi társasjáték.  Célja, hogy kulturált és moderált formában teremtsen lehetőséget a résztvevőknek, hogy a legsúlyosabb társadalmi kérdésekről vitatkozzanak egymással és a meghívott szakértőkkel. A vita során problémafelvető jeleneteket mutatunk, melyekkel kapcsolatban állást kell foglalniuk a résztvevőknek. A részvétel azon vendégek számára is élvezhető és izgalmas, akik nem kedvelik a nyilvános szereplést, mivel csupán azzal is kifejezhető a témával kapcsolatos vélemény, hogy a nézőtér mely részén foglalnak helyet.   Jelenleg a középiskolások számára készült 48-as vitaszínházunk elérhető. Megrendelésre különféle témában készítünk vitaszínházi eseményeket....
Út. Kietlen táj. Sötétedik. Egy férfi kicsi, négykerekű vastaligát vonszol, rajta ketrec. A ketrec üresnek tűnik, leszámítva egy rongyhalmazt. Egy nagyon alacsonyan szálló vadászrepülő hangja hasít végig a levegőben. A Csontketrec a szabadság és a felelősség témakörét vizsgálja egy olyan metaforikus történet segítségével, amely nyers tömörséggel tükrözi a minket körülvevő világot. Vajon látjuk-e magunkat a tükörképben? Az előadás a nemzetközileg elismert Big Brum Theatre in Education Company-val együttműködésben készült...
A Stúdió K Színház és a Kerekasztal Színházi Nevelési Központ koprodukciójában készült előadásunk alatt Mirka kalandos életútját követjük nyomon. Elmesélt és elhallgatott történetekről, a képzelet és az igazság valóságtartalmáról, nyitott és zárt kapukról mesélünk közösen. A résztvevő fiatalok a szereplők vezetésével nemcsak megbeszélik a történetet, hanem folyamatosan alakítják az eseményeket....
Egyszerű, keresetlen tehát az alaphelyzet – és megjelenítés is: egy szőnyeg az egyik szoba, a terem oszlopa melletti zug a másik. Kristóf mesél a leglelkesebben, Janka kíváncsian kérdez, Petra kissé izgágábban magyaráz, az anya, Gabi néha a kanapéról hátrafordulva közbeszól. Mindez minden sallang nélkül, természetesen – pont ettől olyan hihető az egész, mintha ott ülnénk a Kalmár-család nappalijában. Egy család. Anya, két gyerek. Ja nem. Három. Tulajdonképpen négy. Meg valahol apa is van. Csak nem itt.
“…de csak Julcsinak szólítanak. Petra (20), a felállóhajús nővérem csodabogárnak tart. Néha megérti mit üzenek a szememmel. Kristóf (27) a csúcsszuperhős bátyám. Ő bármire képes. Mindig...